SeedFinder
Database
Breeders
Reserva Privada
The OG #18
Reviews
Indoor
User-Review

The OG #18 (Reserva Privada) :: StrainReview :: Indoor :: No.27563789790266302 by doctorGen

Plant-Profile about The OG #18 (by Reserva Privada)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 04.08.2020.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 68 an 76 days (Average: 72 days.)

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is slightly above average.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is ordinary.
Bud Structure
The dried buds are ordinary compact.

Taste / Flavour

The taste / flavour of this variety recalls onto / is
Sour
Microbiological

Aroma / Smell

The aroma / smell of this variety recalls onto / is
Sour
Microbiological

General Impression

The OG #18 (Reserva Privada)
(Indoor)

is all together a quite good strain
(On average 7 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

doctorGen says

Erwartet habe ich eine mostly Indica, die einen schrecklich umhaut. Bekommen habe ich nach über 70 Tagen Blüte eine Pflanze, die bis auf den Geruch, wie eine White Widow ist.

Stark ist sie zwar, aber die Wirkung ist sehr kopflastig. Körperwirkung hat sie kaum, etwa wie eine White Widow und auch erst recht spät. Ich habe gedacht dass sei Umfaller-Indica-Gras, tatsächlich ist die OG 18 das nicht. Gar nicht.

Der Geruch ist kushig stechend und sie schmeckt, als wäre ein Tanklaster im Sumpf ausgelaufen, was besser schmeckt, als es klingt.

Um auszuschließen, dass ich hier nur einen schlechten Phänotypen hatte, werde ich sie nochmal probieren. So ist sie echt nix besonderes.

High 7/10

Potenz 9/10

Ertrag 6,5/10

Aroma 7/10

Nachtrag: Auch der zweite Versuch war wie der erste - die OG 18 ist ein außerordentlich starker Hybrid mit Allroundhigh. Die Wirkung habe ich beim ersten Bericht unterschätzt. Die OG liefert Spitzenqualität, Top10-Qualität auf der Höhe einer sehr guten Jack Herer. OG#18 ist die bessere White Widow.
(14.03.2021, 22:55)