SeedFinder
Database
Breeders
White Label
Northern Lights Automatic
Reviews
Indoor
User-Review

Northern Lights Automatic (White Label) :: StrainReview :: Indoor :: No.86483527480515081 by ghostrider314

Plant-Profile about Northern Lights Automatic (by White Label)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 01.12.2018.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Strength / Lasting Effect
The weed affects middle-high to high.

Taste / Flavour

The taste / flavour of this variety recalls onto / is
Sour
Spicy
Microbiological

Aroma / Smell

The aroma / smell of this variety recalls onto / is
Sour
Spicy
Pine
Microbiological
Earth

General Impression

Northern Lights Automatic (White Label)
(Indoor)

is all together extraordinary and quite recommendable
(On average 8 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

ghostrider314 says

Die Zeit vom Samen bis zur Ernte war deutlich länger als hier angegeben. Trotzdem hat sich der Grow durchaus gelohnt. Dieser Strain hat bei mir zwei Phänotypen hervor gebracht: Einen gestreckteren und einen kompakteren, eher tannenbaumartigen. Beide waren von der Zeit bis zur Ernte gleichauf, jedoch hat der kompaktere einen etwa 30cm Headbud hervorgebracht. Der Headbud des gestreckteren Phänotyps war etwas kleiner. Insgesamt verzeiht dieser Strain so manchen Anbaufehler und ist somit auch für Anfänger empfehlenswert.

Die Wirkung hat einen angenehmen, jedoch kräftigen Turn. Ich würde diesen Strain jederzeit wieder anbauen.
(01.12.2018, 18:55)