SeedFinder
Database
Breeders
White Label
White Diesel Haze Automatic
Reviews
Indoor
User-Review

White Diesel Haze Automatic (White Label) :: StrainReview :: Indoor :: No.13866397926087178 by GEORGE

Plant-Profile about White Diesel Haze Automatic (by White Label)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 30.01.2015.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Strength / Lasting Effect
The weed affects very light and short.

Effect / Effectiveness

The weed effect
Head
Body

General Impression

White Diesel Haze Automatic (White Label)
(Indoor)

is all together not really recommendable
(On average 2 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

GEORGE says

Die Wirkung dieser Sorte ist enttäuschend schwach. Ich habe noch nie eine so schwache Wirkung erlebt. Ich vaporisiere ausschließlich. Teilweise habe ich bis zum vier- oder fünffachen der Menge genommen die ich sonst verwende und TROTZDEM blieb die Wirkung sehr moderat. Für mich ist das ein Knock-Out und ich werde diese Sorte sicher nicht nochmal kaufen. Sie war sehr unproblematisch zu ziehen, auch sah sie richtig gut aus. Für eine Automatik die unter 125Watt ESL gezogen wurde hat sie sehr gut getragen. Aber was nutzt das, wenn es dann nicht die erwünschte Wirkung bringt? Diese Sorte ist im besten Falle etwas für ganz sensible. (30.01.2015, 07:13)