SeedFinder
Database
Breeders
Bulk Seed Bank
Northern Light
Reviews
Indoor
User-Review

Northern Light (Bulk Seed Bank) :: StrainReview :: Indoor :: No.75827209467938440 by Growson

Plant-Profile about Northern Light (by Bulk Seed Bank)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 15.07.2015.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is very high.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is very good.
Bud Structure
The dried buds are hard and compact.

General Impression

Northern Light (Bulk Seed Bank)
(Indoor)

is all together extremely good and very recommendable
(On average 9 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

Growson says

Super Strain für das Geld. Alle fünf gekeimt. Leichte Mutationen an den Blättern bei einigen Plants. Aber sonst wirklich robuster guter Strain. 42 Tage halte ich für zu wenig, 60 sollten es schon werden. Wobei 2 der 5 tatsächlich nach etwa 45 Tagen sicher schon gut rauchbar gewesen wären. Das Wirkung ist super, schön beruhigend, selbst in hohen Dosen kriegt man keine Paranoia oder dergleichen. Habe mir die beste der 5 als Mutter selektiert. Die wird mich sicher noch einige Zeit begleiten. Ich kann nur sagen Danke Bulk Seed Bank, gerne wieder. Bin schon auf deren Herer gespannt. . . (15.07.2015, 18:41)