SeedFinder
Database
Breeders
DNA Genetics
Miss U.S.A.
Reviews
Indoor
User-Review

Miss U.S.A. (DNA Genetics Seeds) :: StrainReview :: Indoor :: No.81449096863086018 by MoeSceeto

Plant-Profile about Miss U.S.A. (by DNA Genetics Seeds)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 16.04.2023.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 60 an 70 days (Average: 65 days.)
Stretch after the initiation of flowering
±100 Percent
Initiation of flowering onto around 30 cm. - Final Height onto around 60 cm.
Growth Behavior
Stretch
Strong
Fast
Side Branches
extremely many; very long as well as slightly above average strongness.
The plants of this Cannabis-Strain...
...can be placed close together.
...do not need much care.
...are tolerant to over- or under-fertilization.
...need much fertilizer.
...are not vulnerable to fungal diseases.
...are not susceptible to mold.
...are tolerant of temperature fluctuations.
...have no problems with low temperatures.
...have no problems with high temperatures.
...need a lot of room upward.
...are well suited for a SoG (See of Green).
...are a good choice for beginners.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is very high.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is super.
Bud Structure
The dried buds are rather hard and compact.
Strength / Lasting Effect
The weed insane strong and very long lasting.
Tolerance Built
slow tolerance education.

General Impression

Miss U.S.A. (DNA Genetics Seeds)
(Indoor)

is all together extremely good and very recommendable
(On average 9 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

MoeSceeto says

Habe im Coffeeshop mal sehr gutes Kosher Kush bekommen und nach einer Kreuzung gesucht die eben dieses enthält. Und ich wurde nicht enttäuscht.
Miss D.N.A. wie die Sorte mittlerweile heißt, hat genau die starke und dennoch angenehme körperliche Wirkung die ich mir erhofft hatte.
Geschmacklich und vom Geruch her fand ich es sogar noch besser. Als erstes riecht man typisch erdigen Kush Geruch, allerdings mit weniger zitronigen Noten als beim Kosher Kush. Dafür riecht es sehr nach Banana Kush, was ich auch schonmal gegrowt habe. Ich würde den Geruch am ehesten mit süßem Malzbier vergleichen + ein bisschen sauer. Gefällt mir sehr gut.
Es ist auch sehr angenehm zu rauchen. Hat einen schön dichten Qualm der Geschmacklich auch an Haschisch erinnert.
Die Wirkung ist definitiv was für Abends. Es haut einem ziemlich schnell um und viel kriegt man dann nicht mehr erledigt.
Zum Wachstum kann ich sagen, dass sie ziemlich unkompliziert und resilient ist. Sie lässt sich nicht leicht stressen. Geblüht hat sie ungefähr 65 Tage.
Was ich etwas ungewöhnlich fand, war dass die Seitentriebe immer zur Mitte hin wachsen wollten. Sie ist also trotz LST eher zylindrisch gewachsen.
Also etwas widerspenstig zu trainieren aber machbar. Topping habe ich nicht versucht aber würde sagen, dass sie das locker abkann.
Die Buds sind schön dick, fest und rund, mit Hellgrüner Farbe und Feuerroten Haaren.
Und die Trichomen sind auch wirklich heftig. Mein Jar sah aus als hätte ich Salz reingeschüttet. So viele Trichome hatte ich bisher auf keiner Pflanze. Ist auch sehr klebrig und ergibt leckeres Hasch.
(16.04.2023, 03:46)