SeedFinder
Database
Breeders
White Label
Master Kush
Reviews
Indoor
User-Review

Master Kush (White Label) :: StrainReview :: Indoor :: No.38941970733618181 by bayuuum

Plant-Profile about Master Kush (by White Label)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 03.12.2021.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 50 an 60 days (Average: 55 days.)
Stretch after the initiation of flowering
±50 Percent
Initiation of flowering onto around 40 cm. - Final Height onto around 60 cm.
Growth Behavior
Bushy
Side Branches
a lot of; long as well as slightly above average strongness.
The plants of this Cannabis-Strain...
...need much fertilizer.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is high.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is ordinary.
Bud Structure
The dried buds are rather hard and compact.

Aroma / Smell

The aroma / smell of this variety recalls onto / is
Sour
Citrus
Lemon
Spicy
Pine
Microbiological
Musky

General Impression

Master Kush (White Label)
(Indoor)

is all together slightly above average
(On average 6 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

bayuuum says

Hatte 2 verschiedene Phenos, der eine war nicht so besonders, roch etwas muffig und nach nadelbaum und war vom turn auch eher mittelmäßig. Dieser Pheno hatte eher wenige Seitenäste, aber dafür Dickere Buds. Der andere hatte sehr viele Seitenäste und die Steckis von den haben auch relativ schnell (7 Tage) gewurzelt. Die Buds von diesem Pheno sind eher länglich und haben viele Braun/Rötliche Stigmen die recht ansehnlich sind. Der Geruch geht auch in Richtung Nadelwald hat aber noch leichte einschläge von Zitrus mit dabei.

Alles in allem nicht mein lieblings Strain, aber hat mir dennoch Spaß bereitet, habe insgesamt 4 grows mit der Masterkush durch wobei 3 grows mit dem 2. Pheno waren. Bei dem kann ich sagen, dass der mehr Futter als meine anderen Ladies wollte und eher dazu tendierte mal von unten gelb zu werden. (angebaut auf organisch rezirklierter biobizz erde)

Final ist die Mutti der Masterkush aber rausgeflogen, weil es da draußen noch andere Sorten gibt
(03.12.2021, 21:19)