SeedFinder
Database
Breeders
Sweet Seeds
Jack 47
Reviews
Indoor
User-Review

Jack 47 (Sweet Seeds) :: StrainReview :: Indoor :: No.56621665459582984 by crazyhigh

Plant-Profile about Jack 47 (by Sweet Seeds)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 31.10.2011.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Strength / Lasting Effect
The weed is strong and long lasting.

Effect / Effectiveness

The weed effect
Head
Body

General Impression

Jack 47 (Sweet Seeds)
(Indoor)

is all together extraordinary and quite recommendable
(On average 8 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

crazyhigh says

also ein wirklich zitronigen hazigen pheno hab ich nicht dabei nur einen der sehr undefinierbar geschmeckt hat, aber auch irgendwie leicht citrus/hazig... diesen pheno find ich geschmacklich am schlechtesten.
pheno #2 hat kaum bzw minimal hazig geschmeckt, aber unglaublich süss. Diese Süsse erinnerte mich an Kinderzahnpasta oder vllt an bubble gum...
pheno #3 ist so ein mittelding. Würzig hazig mit einer leichten süsse. Nicht erwähnenswert
pheno #4 hat den stärksten süsslichen haze geschmack. Brauchte leider aber etwas länger.
pheno #5 ist leicht würzig, mit einen süssen/hazigen einschlag. dieser pheno war der schnellste.

ich weiß noch nicht ob #4 oder #5 mein keeper wird...
(31.10.2011, 19:02)