SeedFinder
Database
Breeders
Dutch Passion
Forest Dream
Reviews
Outdoor
User-Review

Forest Dream (Dutch Passion) :: StrainReview :: Outdoor :: No.68687601106881665 by Highsky

Plant-Profile about Forest Dream (by Dutch Passion)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 15.03.2016.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Strength / Lasting Effect
The weed affects middle-high to high.
Tolerance Built
ordinary tolerance education.

Effect / Effectiveness

The weed effect
Head
Body

General Impression

Forest Dream (Dutch Passion)
(Outdoor)

is all together extraordinary and quite recommendable
(On average 8 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

Highsky says

unter suboptimalen Bedingungen bei Bekannten outdoor angebaut...

Erntemenge gering...guter Harzbesatz...schmeckt wirklich süß...was -trotz aller Werbung -vor allem outdoor selten ist(zumindestens oberhalb des 50.Breitengrades)..aber keine Zuckersüße sondern eher Veilchensüße mit Glykol...wirkt bei mir wie ein Tranquilizer...wird früh fertig und ist mal was Anderes als das "ewige" woody-pine-earthy- Aroma...vielleicht sogar besser als die Serious 6 die zwar durch die vielen Terpene noch aromatischer ist aber kaum "Körper"besitzt..natülich sehr subjektiv das Ganze...aber ich probier sie noch mal..scheint für draußen eine echte Alternative zu sein...
(15.03.2016, 22:16)