SeedFinder
Database
Breeders
Delicious Seeds
Sugar Black Rose
Reviews
Indoor
User-Review

Sugar Black Rose (Delicious Seeds) :: StrainReview :: Indoor :: No.77796480170893562 by Konfusius

Plant-Profile about Sugar Black Rose (by Delicious Seeds)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 12.11.2016.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 55 an 65 days (Average: 60 days.)
Growth Behavior
Strong
Sturdy
The plants of this Cannabis-Strain...
...do not need much care.
...are tolerant to over- or under-fertilization.
...are not vulnerable to fungal diseases.
...are not susceptible to mold.
...are tolerant of temperature fluctuations.
...have no problems with low temperatures.
...have no problems with high temperatures.
...are a good choice for beginners.
...are a good choice for commercial cultivation.
...build many, thick buds on the side branches.
...respond well to the pruning of the main stem.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is great.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is absolute peak.
Bud Structure
The dried buds are rockhard and extremely compact.
Strength / Lasting Effect
The weed is strong and long lasting.
Tolerance Built
slow tolerance education.

General Impression

Sugar Black Rose (Delicious Seeds)
(Indoor; No.77796480170893562 by Konfusius)

is all together extremely good and very recommendable
(On average 9 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

Konfusius says

Ich habe 1 Steckling von der SBR bekommen den ich in 6,5l Schuhe ohne Wuchs direkt zu den anderen in das Blütezelt gestellt hab.

Nach 2 Wochen ist mir der Haupttrieb abgebrochen was sie aber in keisterweise beieinträchtigt hätte.

Also der Geruch und Geschmack könnte ich am besten mit fruchtig haschig bezeichnen. Sehr weich beim rauchen und mit einem recht ausgeprägten fruchtigen

Geschmack der aber wirklich etwas nach Hasch schmeckt. Das haschige kommt warscheinlich von der Domina in der Kreuzung denke ich. Hat was von Afghan hash.

Da ich ja nur diesen Steckling hatte kann ich natürlich auch nur von 1 nem Phäno berichten.

Die Wirkung war überaschender weise nicht so körperlich Indica wie auf seedfinder angegeben. Gut und stark aber mit einem größeren Sativa Einschlag

als gedacht. Habe erst 1 Joint geraucht und war sehr geil breit und hatte auch einen guten Lachflash mit guter Mischung aus Kopf/Körper high.

Gegen Schluss wurde ich dann etwas müde aber könnte auch daran gelegen haben das ich einen sehr langen und anstrengenden Tag hatte.

Von der 23cm kleinen Pflanze die ich ohne Wuchs direkt in die blüte geschickt habe wurde ich mit 13,8g sehr gutem Gras beschenkt. Die Blüten sind wie

Steine die wenn sie auf den Glastisch fallen ein recht lautes "Klonk" machen.

Alles in allem ist es eine echt geile Pflanze geworden und als ich nun sah das es sie jetzt als Reg giebt hab ich gleich noch Samen davon gekauft.

Ist nun eine meiner lieblings Pflanzen und ich werde mir nun aus 30 seeds eine super Mutti selektieren aber werde da dann noch auf etwas mehr Indica/Domina Einschlag

selektiern da ich ja eigendlich der stoner Typ bin.
(12.11.2016, 01:01)