› User-Review

Dedoverde Haze (Humboldt Seed Organisation) :: StrainReview :: Indoor :: No.62793189742239469 by highlights

Plant-Profile about Dedoverde Haze (by Humboldt Seed Organisation)

This Plant-Profile is a individual expression by highlights, uploaded at the 12.09.2017.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 75 an 75 days (Average: 75 days.)
Stretch after the initiation of flowering
±211 Percent
Initiation of flowering onto around 45 cm. - Final Height onto around 140 cm.
Side Branches
an average number; strong and vigorous.

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is great.
Buds / Leaves
The ratio of buds to leaves is very good.
Bud Structure
The dried buds are rather hard and compact.
Strength / Lasting Effect
The weed insane strong and very long lasting.
Tolerance Built
very slow tolerance education.

General Impression

Dedoverde Haze (Humboldt Seed Organisation)
(Indoor)

is all together extremely good and very recommendable
(On average 9 Points onto a scale between 0 and 10 !)

Additional Information

highlights says

Biogrow auf Erde unter 600W/400V

Sie ist wirklich potent. Ein wenig heller als die SSH in der Wirkung, aber nicht weniger kräftig. Die Buds riechen sehr nach Limone und Zitrone in der Blüte und nach 6 Monaten im Glas ist das Ganja erst richtig gut.

Einige Pflanzen stretchen extrem. Wer nach oben nicht so viel Platz hat, sollte Sämlinge spätestens mit 20cm in die Blüte schicken.

Düngen tut ihr auch gut. Ich hab Boibizz Schema gefahren, obwohl ich eher der Wenigdünger (gute Erde, Wurmhumus etc.) bin.

Das High ist der SSH ähnlich, wie oben geschrieben aber etwas heller. Ich konnte mich ganz gut auf alltägliche Aufgaben einlassen, für ins Büro/Arbeit ist sie nichts. ;-) Man kann auch gut ausgehen, ist ein gutes Spasskraut.

Nichts für Anfänger. Ungeübte Raucher haut sie evtl. weg. (12.09.2017, 21:15)