SeedFinder
Database
Breeders
Green House
Arjan's Haze #3
Reviews
Indoor
User-Review

Arjan's Haze #3 (Green House Seeds) :: StrainReview :: Indoor :: No.05909021045906150 by Ashtonkusher

Plant-Profile about Arjan's Haze #3 (by Green House Seeds)

This Plant-Profile is a individual expression by , uploaded at the 05.10.2015.

Information about the growth of the plants:

Flowering Time Indoor
Between 75 an 75 days (Average: 75 days.)

Harvest, Yield, Taste, Aroma, strength and effectiveness

Yield / Quantity
The crop of this strain is very high.
Strength / Lasting Effect
The weed affects slightly below average.

Additional Information

Ashtonkusher says

der anbau war unproblematisch,die genetik stabil und sehr gleichmäßig. in der wuchshöhe gab es bei 9 samenpflanzen kaum mehr höhenunterschied wie 10 cm. wächst wirklich klein wie eine indica.

ertrag war super und das aroma wirklich was besonderes! intensiv tropisch fruchtig, verdammt lecker!

leider konnte dieser strain in der wirkung so garnicht überzeugen. deswegen empfehle ich diesen strain nur menschen die auf ein eher mildes up high aus sind
(05.10.2015, 14:29)